×
Brug for hjælp?
Klik her

Spørgsmål om
betalinger

Alle spørgsmål og svar herunder omhandler betalinger vedrørende VORES NET

Klik på spørgsmålene for at åbne svaret

  • 1. Kan jeg binde mig for mere end én måned?

    Nej. Vi ønsker ikke, at vores medlemmer skal binde sig for længere tid. Som medlem skal du have frihed til at forlade foreningen med kort varsel.

  • 2. Hvordan undgår jeg fakturagebyret på kr. 24?

    Hvis du gerne vil undgå fakturagebyret på kr. 24, kan du tilmelde betalingen af din VORES NET-regning til PBS. Det kan du gøre i din bank.

  • 3. Er der gebyr for ind- og udmelding i foreningen?

    Nej, der er ingen gebyrer for ind- og udmelding i foreningen.

  • 4. Kan jeg blive medlem af VORES NET?

    VORES NET har i dag 12.500 tilslutningsadresser. Hvis du bor i Horne, Sig, Tinghøj, Næsbjerg, Varde, Alslev, Janderup, Billum eller Oksbøl, er svaret højst sandsynligt ”ja”.

    Men ring gerne til os på 44 40 26 26, så skal vi give dig et helt klart svar.  

    Der kan nemlig være tilfælde, hvor det ikke er muligt.

    Indmelding i foreningen er gratis, hvis der allerede er et stik ind til dit hus eller din lejlighed. Hvis der skal lægges et nyt kabel ind, vil det kræve en vurdering af, om det er praktisk muligt, og om det hænger sammen med vores kabelnet.

  • 5. Hvorfor skal jeg betale for genåbning?

    Du vil kun blive opkrævet for genåbning, hvis du har været lukket i forbindelse med restance. I de tilfælde har VORES NET haft en tekniker på din adresse 2 gange. Vi mener, det er rimeligt, at du selv betaler omkostningen, når du ikke har reageret på vores rykker.  

  • 6. Skal jeg betale for skift af tv-pakker?

    Nej, du skal ikke betale for skift af tv-pakker.  

  • 7. Skal jeg betale for skift af internethastighed?

    Nej, du skal ikke betale for skift af internethastighed.

  • 8. Hvorfor skal jeg betale, hvis jeg ikke leverer mit modem tilbage?

    Modems er dyre. Dit modem er derfor kun til låns. Til gengæld kan du glæde dig over, at du ikke skal betale for dit modem. Det eneste krav er, at du leverer dit modem tilbage, når du ikke længere skal bruge det. Så kan det nemlig bruges af et andet medlem. Vi opkræver kun betaling for dit modem, hvis du ikke leverer det tilbage.

    Modem med strømforsyning og net kabel skal leveres tilbage.

Hvad søger du hjælp til?

Internet Hjælp til opsætning af nyt modem
Din selvbetjeningsportal Hjælp til bestilling af modem og valg af internethastighed
IP-telefon og fastnettelefon Hjælp til dig, der har IP-telefon
Mail Hjælp til dig, der har spørgsmål om din mail
Betalinger Hjælp vedrørende dine betalinger
Fast IP Hvis du har fast IP eller ønsker det
TV Hjælp vedrørende TV
VORES NETs butik Spørgsmål omkring butikken

© Copyright 2024 voresnet.dk Designet og udviklet af Design Fordi